måndag 4 december 2017

Och där försvann helgen....

Nu ligger jag lite efter med uppdateringarna, men utan ström och bredband blev det lite komplicerat! Hursomhelst så återkom strömmen (och därmed vattnet) sent på torsdagkväll, men bredbandet lyser fortfarande med sin frånvaro. Tänk va beroende man är!

I sight for sore eyes i torsdags! 

Fredagen var ingen rolig dag. Jag, Danai och vovvarna åkte ner till Storfors för min farbror Nisses begravning och hur kul är det? Det här var nog faktiskt värre än normalt dessutom, men samtidigt värmde det att träffa familjen och det var många kramar som delades ut och togs emot. Du fattas oss alla,  farbror Nisse!

Lördag försvann i en omfattande shoppingtur och Julbord på Sahlins Strutsfarm med älskade polaren Mimmi och sedan var det inte mycket kvar av den dagen... Dagarna går så fort. BROOOOMSA!

Söndagen gick, om möjligt, ännu fortare, då jag och Danaisan träffades på Friends Arena för lite kvalitetstid mor/dotter och för att återuppliva gamla minnen. Härlig show med sevärda hopptävlingar. Vi smet direkt efter 4-in-hand tävlingen (dvs ruskigt spännande körtävling) och missade prisutdelningen och det fruktansvärda slutet!



Luma de Lux dog på Friends Arena

Jag var inte hemma förrän klockan hunnit bli ca 00:30 och kom inte i säng förrän en bra stund efter det.. Tur att det har varit "fullt ös medvetslös" på jobbet, så jag han aldrig känna efter om jag var trött!

Det lilla jag hann se av min udde denna helg var iaf FANTASTISKT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar